1. Profielbepaling:

Wij bespreken samen met u uw noden en behoeften. Welk profiel heeft u nodig? Hoeveel ervaring moet de kandidaat hebben? Op basis van uw behoeften en doelstellingen bepalen we aan welke diplomavereisten en skills uw nieuwe medewerker moet voldoen.

2. Search:

Aan de hand van uw input gaan wij op zoek naar het geschikte profiel om deze functie in te vullen. Wij beschikken over de kennis van de lokale arbeidsmarkt en kennen de kanalen om de juiste profielen te bereiken. U kan rekenen op een snelle selectie.

3. Voorstelling?

Op basis van de profielbepaling screenen en testen wij potentiële kandidaten. We selecteren hieruit de beste kandidaten en stellen u één of meerdere kandidaten voor.

4. Opleiding/ Introductie:

Zodra de kandidaat kan starten, krijgt u van ons een opleiding over hoe dit praktisch in zijn werk gaat. Indien gewenst kan u zelfs ter plaatse een bezoek brengen.

5. Start:

Ter plaatse beschikken wij over alle infrastructuur, dit vergt van u geen bijkomende investeringen. Wij hebben ook een uitgebreid communicatieplatform ontwikkeld waarmee u opdrachten kan doorgeven en opvolgen. Daarnaast staat dit platform natuurlijk ook chat, conference calling of videoconference toe. Naast de opvolging en aansturing van de medewerker(s) die u zelf rechtstreeks doet, zijn er ter plaatse ook Belgische managers die alles in goede banen helpen leiden. Ook zij staan steeds voor u klaar en vormen voor u een extra contactpersoon ter plaatse.